Amanda Felice

Nyårslöften amanda

Kategori: amanda, vardag

*SLUTA äta på Donken 4 av 7 dagar i veckan
*BÖRJA träna och äta mer hälsosammare 
*GODISFRITT ÅR, ska bli kul och se om jag klarar mig utan godis på ett år vi får se hur det går
*RENSA allt, då menar jag både tankar, dåliga minnen och rummet och garderoben Har ju redan börjat med garderoben hihi
*1, 2, 3 DO IT ska bli mitt nya motto, räkna till tre sen gör du det
*SATSA mer på skolan speciellt men även saker som jag älskar tillexempel dans
*VISA mer uppskattning till mina vänner och min familj, de är ju trotts allt de bästa jag har<3 
 
 
Så med orden sluta, börja, godisfritt år, rensa, 1 2 3 do it, satsa och visa lovar jag att försöka uppfylla de här löfterna. Ni får se hur det går updatering kommer ske;)
 
Vad är era nyårslöften? Sugen på att höra vad andra har att planera/se fram emot eller snarare inte se fram emot under 2014. Sen ber jag till gudarna att året kommer bli det bästa någonsin för både Er och mig själv! 
Bilden är tagen från google
 

Kram Amanda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: